Görünüşe göre masaüstü bilgisayar kullanıyorsunuz.. Masaüstü görünümüne geçmek ister misiniz?

EVET HAYIR
12 Ekim 2017 12:35
Tur Assist Akademi, asistans sektörüne kalifiye insan kaynağı yetiştiriyor

Asistans sektörünün önemli firması Tur Assist'in, hizmet bünyesinde görev alan çalışanlara yönelik verdiği kapsamlı eğitim programına yeni eğitim sezonuyla birlikte faaliyetlerine başladığını açıkladı. Şirket, bu projeyle asistans sektörünün gelişimine katkı sağlarken, kalifiye insan kaynağı havuzu oluşturmayı da amaçlıyor.

Geçmişi dünyada 1960, Türkiye'de ise 1996 yılına dayanan asistans sektörünün en büyük temsilcilerinden Tur Assist'in 2012 yılında kurduğu, anlaşmalı hizmet birimleri bünyesindeki yönetici ve personellere yönelik verdiği kapsamlı eğitim programı olan Tur Assist Akademi, yeni eğitim sezonuyla birlikte faaliyetlerine başladığı açıklandı. Yapılan açıklamada, çalışanların bilgi ve becerilerini geliştirmek, hizmetlerin kalitesini yükseltmek ve kabul edilen bir sertifikasyon merkezi oluşturarak sektörde farklılık oluşturma amacıyla hayata geçirilen Akademi, bugüne kadar 2 bin 300'ün üzerinde yönetici ve personelin Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) onaylı sertifika almasını sağladığı bildirildi. 2017-2018 döneminde eğitim çalışmalarını yoğunlaştırarak 3 bin 300 hizmet sağlayıcısına eğitim vermeyi planlayan şirket, bu projeyle asistans sektörünün gelişimine katkı sağlarken, aynı zamanda hizmet ve projelerinde kullanılmak üzere kalifiye insan kaynağı havuzu oluşturacak.

Trafiğe sorumlu kurtarıcılar yetişecek

Tur Assist, Tuzla Orhanlı'daki Autodrom'da kurduğu Akademi bünyesinde 2012 yılından bu yana tedarikçilerine yönelik eğitimler vermeyi sürdürürken, 12 kişilik gruplar halinde, 3 gün süren eğitimlerini tamamladıktan sonra uygulanan sınavda başarılı olan katılımcılar, uzmanlıklarının tescili olarak kabul edilen Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifikalarını almaya hak kazanıyor. Program, trafiğe aktif olarak çıkan güvenli oto kurtarma operatörleri yetiştirirken, aynı zamanda bir sosyal sorumluluğu da gerçekleştiren şirket, güvenli oto kurtarma operatörleri (GOKO) eğitimlerini her sene eğitim müfredatına eklenen farklı konu ve uygulamalar ile yenilediği kaydedildi.

Yapılan açıklamada, Akademi'nin başlıca eğitim konuları arasında kurumsal şirket tanıtımı, müşteri ilişkileri, iletişim teknikleri, iş güvenliği, ileri sürüş teknikleri ve teknoloji kullanımı bulunuyor. Uygulamalı olarak güvenli ve ileri sürüş teknikleri eğitimi de alan katılımcılar, eğitim pratiklerini Autodrom'un özel sürüş parkurunda gerçekleştiriyor. Uygulamalı eğitim esnasında katılımcılar gruplara ayrıldıktan sonra birbirini değerlendirerek puan veriyor. Bu değerlendirme sistemi, katılımcılara hatalarını görme imkanı sağladığı gibi, öğrenme sürecini de daha etkili hale getiriyor. Konut/iş yeri acil yardım ve hasar onarım yönetici/personeline yönelik olarak ise; kurumsal kimlik paylaşımı, müşteri ilişkileri eğitimi, yazılım, teknik ekipman kullanımı/uygulaması, teknik bilgi paylaşımları ve güvenli/ekonomik sürüş teknikleri içeren özel bir eğitim programı sunuluyor. Son olarak başarı gösteren katılımcılara Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifikaları takdim ediliyor.